GENEL
- Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz taktirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
- Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir
- Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
- Satın alınan ürünün ulaştırılması imkansızlaşması durumunda (stok olmaması, fiyat yanlışlıkları vb), satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel alıcıya iade edilmek zorundadır.
- Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte fatura da iade edilmelidir.
- Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
- Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcıya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri satıcıya ait olacak şekilde satıcıya iade etmek zorundadır.
- Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebeple oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemezse durum alıcıya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana kadar teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; bu iptalden 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir.
İADE ŞARTLARI
- Ayıplı veya kusurlu gönderilen ürünler teslim alındıktan 14 gün içerinde tarafımıza bildirilerek iade edilebilmektedir.
- İade edilecek ürün, ürün etiketi kopartılmamış veya ambalajı açılmamış olup, teslim alınan orijinal paketi/ kutusu ile geri gönderilmelidir. Ürün, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.
- Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Tutanak tutulmamış hasarlı ürünler kesinlikle iade alınmamaktadır.
- Hijyenik ürünlerin (tasma, tırnak makası, tarak, mama ve su kabı vb.) kontaminasyona sebep olma ihtimalinden iadesi kabul edilmemektedir.
- Gıda ürünleri teslim alındığında üründe bozulma, küflenme gibi durumlar haricinde ambalajı açılmış ürünler tekrar satılabilir olmadığı için iadesi kabul edilmemektedir.
- Ürünün iade edilebilmesi için, fatura ile gönderilmelidir. Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, kullanılmış, başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemekte ve bedeli geri ödenmemektedir.
- İadesi kabul edilmeyen ürünlerin geliş ve geri dönüş masrafları alıcıya aittir
- İadesi onaylanan ürünlerin ödeme iadesi en geç 3 gün içerisinde sisteme tanımlanır. Geri ödeme talimat verildikten sonra en kısa sürede alıcı hesabına geçmektedir.
İADE SÜRECİ
***İADE İŞLEMİNİ YAPMADAN ÖNCE LÜTFEN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİNİZ***
İadelerinizi whatsapp yada mail yoluyla bize ilettikten sonra sizinle paylaşacağımız kargo gönderi koduyla bize ulaştırabilirsiniz.
ANLAŞMALI GÖNDERİ ve İADE: İnterglobal Kargo ve HepsiJET
Farklı firmalarla tarafımıza gönderilen kargolar teslim alınmamaktadır.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
ADI/UNVANI : Tevfik Yavuz-Pet PREMİUM
ADRES : Havzan Mah. Doğancık sk. No:15 Meram/Konya
TEL: 0505 491 45 42
E-POSTA : info@petpremium.com.tr